čtvrtek 11. února 2016

Making of: Originální svatební oznámení

Když se chcete s partnerem vzít a nemíníte to držet v tajnosti, začnete hledat způsob, jak to svému okolí říct.
U rozesílaných oznámení se vyhnete nevěřícným pohledům rodičů, závistivým vzdychům kamarádek nebo uslzených obětí babiček, které se hned ptají na pravnoučata.
Jo, má to svůj význam! :D 

Jsem samozřejmě fanoušek všeho papírového a když je to ještě propojeno s dopisními obálkami,
tak jsem ve svém živlu.

V rámci průzkumu trhu jsem se koukala na širokou nabídku předdefinovaných oznámení na netu,
kde můžete najít obrázky kýčovitě spjatých rukou do tvaru srdce. Já a moje kamarádka, která se letos vdává, jsme nevěřícně žasly, jaké "skvosty" se tam dají nají.

Byla to výzva se vším všudy:
já, graphic nazi, svědkyně a ona, grammar nazi, nevěsta.
Musela vzniknout naprosto andělsky krásná pozvánka,
která pošle ostatní oznámení do designového pekla.

Vybraly jsme papíry, vymyslely návrh a pak se naplno rozjela svatební manufaktura. Potiskly se papíry. Na plotru se řezaly srdíčka, kterým bylo nutno pomoci ven, takže to byla taková mravenčí práce. Ručně se napsaly všechny obálky a navázaly mašle.

Jo, snadno se to popisuje, ale bylo to hodně náročné. Výsledek ale rozhodně stojí za to.
Posuďte sami! Jo a všimněte si QR kódu na zadní straně.
Odkazujte na seznam svatebních darů. Geniální, ne?

Svázáno mašlí
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat